Isnin, 1 April 2013

TAYAR BERTUKAR JADI MAKHLUK LAIN!





kreativiti kitar semula tayar terbuang
Cantek kan? heee~ (bukan saya yang buat)


kreativiti
Tengok! siap ade ayam dok landing2 lagi... haha

Haaa! Cantek kan? Mesti korang teringin jugak kan, dalam kepala tu mesti dah cakap " kalau aku letak kat belah kiri depan umah aku tu mesti Mak Joyah sebelah jeles!" HAHAK! Ape lagi! Buat la korang sume... Ok, kalau nak kena la rajin.. Pasni korang gi kutip tayar2 kat memane. Aku tak kesahlah mane krang nak cekau, tp ape hal pun, korang kena turutkan kehendak hati korang tu.... iaitu menjadikan tayar sebegini di depan umah dan membiarkan Mak Joyah jeles! Yeah!!

Meh tengok lagi ape yang korang boleh buat dengan menatang tayar ni.

kaktus
kreativiti kitar semula tayar terbuang kreativiti kitar semula tayar terbuang

pasu tayar
Tayar bertukar menjadi bekas tanaman yang santek! WOW!


pasu gantung
Pasu gantung yang santek!!! ARGHHHHH!
Ya Allah! Taman yang sangat comel! Kalau anak aku dapat ni kompom digigit-gigit nyer kang!

kreativiti kitar semula tayar terbuang kreativiti kitar semula tayar terbuang

 kreativiti kitar semula tayar terbuang

kreativiti kitar semula tayar terbuang

kreativiti kitar semula tayar terbuang

kreativiti kitar semula tayar terbuang kreativiti kitar semula tayar terbuang 

 kreativiti kitar semula tayar terbuang

WOWWW!!! wOW! woOWW!!! huhuhu~ @@








Tiada ulasan:

Catat Ulasan