Isnin, 1 April 2013

TAYAR BERTUKAR JADI MAKHLUK LAIN!





kreativiti kitar semula tayar terbuang
Cantek kan? heee~ (bukan saya yang buat)


kreativiti
Tengok! siap ade ayam dok landing2 lagi... haha

Haaa! Cantek kan? Mesti korang teringin jugak kan, dalam kepala tu mesti dah cakap " kalau aku letak kat belah kiri depan umah aku tu mesti Mak Joyah sebelah jeles!" HAHAK! Ape lagi! Buat la korang sume... Ok, kalau nak kena la rajin.. Pasni korang gi kutip tayar2 kat memane. Aku tak kesahlah mane krang nak cekau, tp ape hal pun, korang kena turutkan kehendak hati korang tu.... iaitu menjadikan tayar sebegini di depan umah dan membiarkan Mak Joyah jeles! Yeah!!

Meh tengok lagi ape yang korang boleh buat dengan menatang tayar ni.

kaktus
kreativiti kitar semula tayar terbuang kreativiti kitar semula tayar terbuang

pasu tayar
Tayar bertukar menjadi bekas tanaman yang santek! WOW!


pasu gantung
Pasu gantung yang santek!!! ARGHHHHH!
Ya Allah! Taman yang sangat comel! Kalau anak aku dapat ni kompom digigit-gigit nyer kang!

kreativiti kitar semula tayar terbuang kreativiti kitar semula tayar terbuang

 kreativiti kitar semula tayar terbuang

kreativiti kitar semula tayar terbuang

kreativiti kitar semula tayar terbuang

kreativiti kitar semula tayar terbuang kreativiti kitar semula tayar terbuang 

 kreativiti kitar semula tayar terbuang

WOWWW!!! wOW! woOWW!!! huhuhu~ @@








1 ulasan:

  1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan MBAH KABOIRENG dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi MBAH KABOIRENG dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan MBAH KABOIRENG meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan MBAH KABOIRENG kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik MBAH KABOIRENG sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja MBAH KABOIRENG DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

    BalasPadam